12 فروردین نماد ایستادگی ایرانیان در برابر استکبار است
نوشته شده توسط : احسانی
امام جمعه اروندکنار:
12 فروردین نماد ایستادگی ایرانیان در برابر استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اروندکنار گفت: 12 فروردین نماد ایستادگی مردم ایران در برابر جبهه استکبار است.

خبرگزاری فارس: 12 فروردین نماد ایستادگی ایرانیان در برابر استکبار است

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان از 12 فروردین به عنوان نماد همیشه زنده استقامت و ایستادگی ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران در برابر جبهه استکبار نام برد و اظهار کرد: این روز در حقیقت بازگشت ملت مسلمان ایران به اصول دینی و اعتقادی است و برای همیشه این روز تاریخی در تاریخ پر افتخار این سرزمین پایدار خواهد بود.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام شکوهمند اسلامی و مردم مسلمان ایران، رأی حداکثری ایرانیان در فروردین 58 به جمهوری اسلامی است.

امام جمعه اروندکنار خاطرنشان کرد: این حرکت مردم زمینه‌ساز تحولات عظیمی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و خودباوری در زمینه‌های علم و فناوری شد.

شرفی تصریح کرد: حضور چشمگیر مردم در چنین روزی در پای صندوق‌های رأی کاخ آمال طاغوتیان را برای بازگشت دوباره به این کشور اسلامی برای همیشه نابود کرد.

وی در ادامه از 12 فروردین 58 به عنوان نماد ارزشمند تعین سرنوشت ایران به دست ملت نام برد و اظهار کرد: این روز یکی از روزهای مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ پر افتخار انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه وحدت و انسجام ملی و ولایت‌مداری ملت ایران در چنین روزی برای جهانیان به تصویر کشیده شد، گفت: خروش میلیونی ایرانیان پای صندوق‌های رای به منظور پایه‌گذاری حکومتی بر مبنای آموزه‌های دینی و اسلامی در چنین روزی رقم خورد که نباید هیچگاه از خاطره‌ها پاک شود.

وی بر زنده ‌نگه‌داشتن و گرامیداشت این روز تاریخی تاکید و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف به منظور یادآوری حماسه تاریخی این روز امری ضروری است.





:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: